Meray29 Su azlığı ve 4 hafta gerisim geriliği var bebeğimde böyle bı durum yasayan var mı nasıl süreçlerden geçtiniz bebeginizin sağlık problemi var mi
Nevaninannesi Meray29 benm de fl değeri ve karın çapı olması gerekenden geri. 2-3 hafta. Dr minyon olacak dedi. Doğuma 10-12 gün kaldı . 3 kilo oldu ama çok şükür 48 cm kız.
Sa26 Kaç haftalıksın cnm benimde gerilik var 28 haftalığım ama bebeğin karjn çevresi 3 hafta geride :(
Sa26 Suyumda sıkıntı yok ama haftada 2 defa kontrole başladılar eğer bi sorun olırsa erken doğum dedi Perinatoloji doktoru
Mamikooommm Sa26 ben de haftada 2 gün kontrole gidiyorum Nstye giriyorum suyuna bakıyorlar ne olur ne olmaz diye ve tabi ki hareketlerini takip ediyorum. Umarım sizin de bizim de bebeklerimizin ciddi bir sorunu yoktur.
Sa26 Ve bu durum 30 haftdan önce ise çok kötü geçiyor günler eğer 30 dan sonra ise en azından bebek biraz gelişmiş oluyor. Benim beneğim küçük suan 850 gram
Mamikooommm Sa26 benim 36+6 günlük bebeğim. 10 gün kadar geride ve suyu az. Haftaya bebeği alma ihtimalleri var. Ama ben de minyonum doktor size çekmiş olabilir dedi
Meray29 Peki bu durum bebeğimizin sağlığında bişey olduğunu veya olacağımi gösteriyor bu durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı acaba
Sa26 Meray29 yani doktor garanti vermiyor göbekten sıvı alalım dediler onuda ben istemedim kapalı kutu duadan başka bişi gelmiyor elden
Meray29 Net birşey de söylemiyor doktorlar herşeyi normaldi bu zamana kadar neden birden böyle bişey oldu hiç anlamadım ve ne olucak sağlıklı mı hiç bişey bilmiyoruz öyle netlik için bekliyoruz sadece Allahım kimseye yaşatmasın bu durumu
Sa26 Mamikooommm bizde aksıne kiloda var anne baba olarak yani kalıplıyız ama bakalım tek zayıf olsun canı içinde olsun ya