Merve3801 minikmelegim_ Bende öyle düşünüyorum bide benim gebelik öncesi de karın bölgem biraz kalın ve göbekliydim onlarda alakalı benimki
mahirarifmomy minikmelegim_ benim de ikinci aynı böyleydi herkes ne çabuk büyüdü diyordu ama sonra normal olmuştu :)))
Kalbiimde2can minikmelegim_ oyyyy yeriimm😍 hep böyle sevgi dolu olurlar insallah cok güzel bir his böyle kardeslerini gözlediklerini görmek tarif edilemez bir duygu😍❤️
Ahsenveannesi minikmelegim_ kaç kilo aldınız? Benimde 16-17 ye kadar sabah akşam arası uçuk bir fark oluyordu sonra bir baktım kalici oldu🤣 ilk baslardaki gaz şişkinlik yerini büyüyen rahime bıraktı
pelsin72 Gizemnur20 haha benimde öyle şuan 11+5 gören hamilesin diyor biraz göbeğim vardı zaten ne yapacaz bu göbeklere ne zaman yapılıyor ki ikili tarama
Yagmure minikmelegim_ benimde akşamları özellikle karnım şişiyor 12 haftalığım 😂 Gaz şişkinliği olduğunu düşünüyorum ama benim annem beni hamileyken 2 aylıkken karnım çıkmaya başlamıştı top gibi oldum diyor 😂 herşey olabilir
Hilalttk16 minikmelegim_ maşallah ben 25+1 deyim şuan sizin göbeğiniz kadar göbeğim 😅😅 iç karnınız dar olabilir bide ikincilerde göbek her zaman daha erken çıkıyormuş