Kbst benim normalde beyin hipertansiyonu diye bir rahatsızlığım var. Hamilelikte tansiyonum 2 3 kere yükseldi onlarda da çok kötü oldum o yüzden doktor kardiyoloji ye yönlendirdi tansiyon ilacı başlandı kullandıktan sonra tansiyonum normal seyrinde devam etti. Sende doktora gidene kadar fazla tatlı, tuzlu şeyler hamur işi vs yeme tansiyon cikartacak şeylerden uzak dur canım