Zaman yaklaştıkça ayrı heyecan sarıyor beni . Odasina kadar herseyi hazırladık ama kıyafetleri daha yıkayıp yerlestirmedim . Benim ailem olsun eşimin ailesi olsun kıyafet falan aldılar ama doğumdan sonra getireceklermiş. 6 ya yakın 0 3 aylık zıbın aldım, 2 tanede yeni doğan tulumlari var. Geri kalan kıyafetlerini büyük aldım. Mayısta bekleniyor oğlusum da daha 0 3 aylık kıyafet almam gerekiyor mu bilmiyorum . Ailelere kalırsam alma biz alıyoruz getiren olur daha deyip duruyorlar. Milletin almasını mi bekleyeceğim diyorum . Benim daha almam gereken bieseyler varmi tecrübeli anneler yardımcı olabilir misiniz