Hanımlar 36+5 haftalık hamileyim. Doktora en son salı günü gittim suyun çok azalmış dedi alttan muayene etti su çıkışı yok demek ki su tüketmiyorsun su tüket bol bol dedi. Bu konuda sizden fikir almak istiyorum yaşayan ve suyunu arttıran oldu mu? Haftaya artmazsa suni sancıyla başlatmak zorunda kalırız doğumunu dedi.
Bir de az önce çamaşırımda normal akıntıdan çok daha sıvı aynı sümük gibi bi akıntı gördüm Uzayan cinsten hafif sarımsı kremsi sümük gibi bişeydi ilk defa böyle bi akıntı gördüm bu normal mi? Bazen nişana falan illa kan olmasına gerek yok diyolar ama bilemedim size sormak istedim