Merhaba.15 haftalık hamileyim,sanırım üşütmüşüm. Burun akıntısı ve aşırı derecede balgamli bir öksürük var. Doktor hic bi ilac vermedi. Oksurmekten cigerim cikcak artik evde bildiginiz dogal yontemler var mi acaba bilenler yardim edebilirse sevinirim.