radiantmother35 32 haftalık hamileyim bu gün bütün gün hep sağ tarafa toplandı elimle biraz ovalayınca kendini bırakıyo sonra tekrar toplanıyo böyle olanlar var mı acaba kötü bişey değildir umarım
Kitapkurduuu radiantmother35 bende aynı haftadayım benimde sol tarafta durmak istiyor hep normalmiş bende dün gittim kontrole
Asilinannesi16 radiantmother35 Çok normal canim birak istedigi yerde dursun şuan tadini çıkar 😅sonraki haftalar zulüm en azindan ben öyleyim şuan 36+3 üm evin icinde ay ay nolur dur nolur yapma annecim diye bagira bagira dolaşıyorum öyle can yakıyor 🤷🏼♀😅
radiantmother35 Asilinannesi16 ay okurken bile insan seviniyor aslında Allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🥹
Asilinannesi16 radiantmother35 İnşallah Allahın izniyle sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin rabbim vakti zamaninda 🤲🏻🌸