Zeynep_Defne bana da 14 9 u geçerse gel dediler, nst ye bakıldı aynen tansiyon takibi yapıldı bı ilaç vediler ağızdan 13 e 8 olunca düştü dediler, 24 saatlik idrar toplucam ben de, nst ve ultrason iyi çıktı sorun yok dediler, az önce bir anda çok kustum, sabaha karşı bı şeyler yemiştim midem yanarak uyudum ondan mı oldu bilmem, tansiyonum 138-100 çıktı şimdi, başımda ağrı var