zeynebinannesi23 Arkadaşlar hamilelikte tetenoz alışı oldunuz mu? Bi çok araştırma yaptım genelde yapmama yönünde siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz. Yaptıran hamile anneler Doğumdan sonra bebeğin gelişmesinde farklılık olduğunu gördüler mi
Deletedmom15257 zeynebinannesi23 cnm.yaotirman daha iyi çünkü seni birçok mikroptan koruyu özellikle sezeryan olanlar için doktorlar öneriyi debeklerde ne gibi sıkıntı olcak ki allah korusun eline metal bisi batsa direk yaotirman gereek bebege zararlı