Elifff7272 aynı sebepten bu akşam acile gittim kahverengi ileke diye kese aşağıda tehklike var dedi ilaç verdi şuan ilaç kullanmiyorsan direkt acile git doktoruna kullanıyorsan da korkma doktorum bu akşam kanama olmadığı sürece bişey olmaz inşallah dedi kanama olursa gel dedi ama için rahat etsin istiyorsan git canım