sirikocum12 Rosethornnn dogumdan sonra cocugun kan grubuna göre igne yapılması gerekıyor neden doktorunuz erkenden söyledıkı bunu acaba. Ben 2. İgnemı vuruldum doktorum bılgılendırdı benı dogumdan sonra cocugun kan grubuna bakıp 3. İgne gerekıp gerekmedıgı konusu nda demişti
Rosethornnn sirikocum12 Kusura bakmayın anlayamadım siz hamileliğinize 2 iğne mi oldunuz bir de doğumdan sonra olacaksınız toplam da 3 olacak peki test sonucunuz ne çıkmıştı
Rosethornnn Emel_dmn Yani bilemiyorum kan gruplarımızı not aldı sürekli sordu uyuşmazlık olduğunu belirtti ama gerekli mi görmedi acaba başından beri takibimi kendisi yapıyor gebelik öncesi de doktorumdu kendisi bilemedim yani bu durumu yarın belli olacak her şey Rabbim hayırlısını versin hepimize sağlıkla alalım bebişlerimizi kucaklarımıza inşallah 🙏🏼 Yarın bilgilendirme yapacağım mutlaka 🫶💐
sirikocum12 Rosethornnn benım 9.haftada kanamam oldu dusuk tehlıkem vardı o yuzden doktorum 28. Haftayı beklemedı erken yaptı 28. Haftamda da riske atmamak ıcın yaptı. Negatifti 2 sonucumda
Rosethornnn sirikocum12 Şimdi anladım sizde durum farklıymış kanama olmasından dolayı doktorunuz tedbir almış belli ki teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏼
hasretlik Rosethornnn ben sağlık bölümü okuyorum ve bu konuyu işledik ilk gebelikte sıkıntı olmuyor merak etmeyin. İkinci gebelikte sıkıntı oluşabilir. Onun içinde doğumdan sonra yapıyorlar iğneyi.🙃
Rosethornnn hasretlik Yaa çok teşekkür ederim çok sağolun gerçekten Allah razı olsun ben çok fazla panik yaptım çünkü bir sürü kirli bilgi var internette insanın kafasıda çok karışıyor ♥️♥️♥️
Melikehllderin 6 haftalıkken kanamam oldu bende bir gün yattım hastanede, o gün yapıldı kan uyuzmazligi ignem şükür kanamam kesildi 21 haftalıgiz 💓 tekrar yapilicak mi 2. İğne bilmiyorum
Sunakarakoc Melikehllderin 28haftada kan thlilinden sonra kadar veriyor eğer iğne tutmadıysa vuruyor tekrar ama 28.haftya mutlaka randevu al ve önceden vurulduğunu belrt
Rosethornnn Melikehllderin Geçmiş olsun canım sağlıkla bebişine kavuşmanı diliyorum ben kanama yaşamadığım için doktorum iğne gerekli görmedi sanırım sende doktoruna sor mutlaka 28. Haftanda 🫶🫶
Sunakarakoc Rosethornnn neden ki ilk çocuk için 28haftada 2.çocuk için doğumda vuruyorlarbenim kanamam oldu birde 7.haftada vuruldum
Rosethornnn Sunakarakoc İnanın net bir şey bende bilmiyorum her şey yarın açıklığa kavuşacak benim durumum hakkında önce test yaptırıcam sonuca göre doktor ne derse artık öyle bir yol izleyeceğim