Kızlar merhaba 39+1 haftalık gebeyim. 2 yıl önce anal fissür ameliyatı olmuştum doktorum bugün genel cerraha yönlendirdi yarın tekrar gideceğim sezeryana dönebilirmiş😔 ameliyatın tekrar patlayabilir bağırsağın dışarı atabilir falan dedi… Aranızdan bunu yaşayan var mı? 😔