Karenim13 yaa ben seni çok çok iyi anlıyorum 5 yıl o ilacı kullandım resmen bağımlısı olmuştum 😫Birgün kullanmasam grip gibi burnum akardı ard arda hapşırmaktan gözlerin kan çanağına dönerdi 😩. Araştırma yapmıştım gebelikte kullanmak iyi değil die .nisanlandim kullanmayı yavaştan bırakmaya başladım bir gün alıyordum birgün almiyordum.ben süt urunleri zeytin salam sucuk felan yiyince daha kötü oluyordu diye onları bir süre kullanmadım ilacida yavaştan bıraktım.Aradan bir süre geçti baktım hapşırmam durdu hepten bıraktım ilacı.oysa doktorum bana sürekli bu ilacı kullanmaya mahsumsun felan demişticok.sukur kendi kendime bıraktım şuan hamileyim bende 38+6 ☺️ ve saydığım ürünlerinde yiyorum hicbirseyde olmuyo.Allahn bir mucizesi gibi bişey oldu çok üzülüyordum sürekli dua ediyordm kabul oldu çok şükür.umarim sizde tez vakitte kurtulursnz.🤲