Kızlar selam 2 aylık bebeğime Aptamil ile başladık ben sevmedim daha iyi birşey olsun diye Golden Goat’a geçtik sonra eşim SMA’da güzelmiş dedi deneyelim dedim bebeğim hiç sevmedi neyse gönderdim o gün e bebekten Baby Goat varmış ilk aldığımızdan yokmuş aldı. Çok tortulu bir mama normal mi anlamadım. Kokuyor birde çok balık kokusu var. Kullanan memnun olanlar var mı?
Son soru olarak bu elimde ki diğer mamaları nasıl değerlendirebilirim atmak istemiyorum yazık günah.