Fatime Benim de gaz problemim var ara ara kabızlık de cekiyorum 11+5’im cok rahatsız olunca günde 1 bardak rezene cayı iciyorum cok iyi geliyor
Abcd Benim nerdeyse 25 den sonra her aksam acayip gaz oluyor allahtan yapiyor rahatliyorum sıkıntı olmuyor ama aksamlari misafir ve kalabalık olunca ne yapcagimi şaşırıyorum😍
Asu33 Abcd Ben de eşim evdeyken tutuyorum karnım patlıcak gibi oluyor eşim işe gidince de gelmiyor anlamadım gazın benle derdi ne 😂😂😂
Lmn Deletedmom404 yalniz degilmisim. Bende 17 haftaligim. Ozellikle aksamlari karnim kocaman oluyor sanki cok yemisimde patlicak gibi oluyorum karnimin ustune gelemiyorum daha simdiden boyle olursam ne olacam diyordum zor bi durum gercekten bebislerimiz gazli olmasa bari.