Özel bir hastaneye gidiyorum.
Adet takvimime göre bebeğim 7 haftalık kalp seslerini duyamadık o yüzden büyük ultrasondan bakıldı gelişimi olmamış 4&5 haftalıkken gelişimi durmuş o yüzden gebelik sonlandırma dediler hemen tıp acile gittim
Daha çok küçük evet ama geç döllenme olabilir dediler sonlandırmayı düşünmek için çok erken dediler bekleyelim birdahaki geldiğinizde kese büyümezse yapacak birşey yok dediler 😔 belirsizlik çok acı,çok zor
Yaşayan,bilen varsa bilgilendirebilir mi lütfen😑