FaziletHayta evet seni KBB yönlendiriyorlar ve onlarda ilaç veremiyor ben iki üç haftadır hastayım canım be yazık ki ilaç kullanamıyorum bana bir abla tavsiye etti elma ve karanfili kaynat iç dedi iki akşam peşpeşe yaptım o çok iyi geldi istersen sende bir dene canım buruna boğazına ve göğüsüne iyi geliyor inş en kısa sürede atlatırsın