Ebruaydinn 25+2 yim çevremden çok olumsuz şeyler duyuyoruuum yarın sabah şeker yüklemem var ve genellikle tansiyonum hep düşer acaba sıkıntı olur mu çok tedirginimm🥲
Arobselmar Rahat olun çok basit bi şey. Normalde de oturup çikolata pasta vs yiyorsanız bunun da ondan daha fazla zararı yok Bana 50 gram yapıldı. Aç karnına kan verdim sonra 5 dk içinde verilen içeceği içtim 1 saat sonra tekrar kan aldılar ve bitti
symabskrt Bende 25 haftalık ikiz gebeyim sali günü yükleme yapilcak 50 gram ile 75 gramla olanı uzun sürüyormuş 3 kez aliniyomus galiba rahat olun yanlız gitmeyin yanınızda biri olsun mutlaka
D_aly Gazoz gibi bişey veriyorlar ben hatta beğendim tadını çok keyifle içtim yani 😂 hiç bir şey olmadı
ABoyAndTwinsBoysMoms Eczaneden şeker takibi için kit satılıyor. Ondan alıp kendiniz de kan vererek yapabilirsiniz. İlla içmemize gerek yok. Ben o şekilde takip yaptım. Sabah aç karnına - yemekten 1 saat sonra olarak günde 3 kere bakıp 3-4 gün gözlemlemeniz yeterli.