Arkadaşlar ben 15hafta 2 günlük hamileyim aşırı kusmam var pirilam verdi ama kullandım bir hafta kesti sonra birdaha kesmedi başka bulantı ilacı verdiler oda işe yaramadı sonra ONZYD diye bir ilaç verdiler oda işe yaramadı kendi hastanem yatış verdi ama yatak yok dediler başka hastaneye gidicem bugün hiç durmadan kusuyorum bir lokma bile yiyemiyorum şu içemiyorum yatırırlar muhtemelen aranızda böle bir olay yaşayan varmı benim piskolojim bozuldu artık