Zeynep_2049 39+3 haftaligim belim de karnımın alt kısmında hafif ağrılar gelip gidiyor ama vajinamda sürekli bi islaklik ve durmadan idrara çıkıyorum az az geliyor bebek de çok hareketli doğuracak miyim yoksa
Tubatgn Zeynep_2049 Benimde aynı şekilde oldu 2 gün sonra doğumum başladı Hastane yakın ise git bence canım Nst batırmış olursun
Tombikis96 Zeynep_2049 benimde aynı şekildeydi canım gaz sancısı filan sanıyordum üşütüyorum diye bugün 40 haftalık olduk sabahtan bu yana az az nişan dediğimiz leke geliyor hafiften karnımın altında ve belimde ağrımda var bekliyorum evdeyim 🤲🏻
Hacerdogan Biz 19 haftalık oluyoruz yarın bende de aşırı mı bilmiyorum 2. Gebelik olmasına rağmen çok acemi hissediyorum kendimi ama aşırı hareketli geliyor bana bebek sürekli bi baslı hissediyorum kasılmalarım oluyor korkmuyor değilim