Sevgili annelerm merhaba ,
Sezeryan doğum yapacağım , doğuma eşimin vs girmesine izin verilmiyor. Bende doğuma benimle girmesi için doğum koçu ayarlamak istiyorum serum bile taktırmadım birazda korkuyorum.
Hem bebiş doğduktan sonra tentene temasla emzirme sağlanır , hemde sonraki süreçlerin kolay olacağını düşünüyorum.
Tecrübe edeniz var mı ? Ne düşünüyosunuz ?