Hafize23 busranur_19 sabah gittim nstde hiç bir şey hissetmememe rağmen 7 dk da bir 100 e vuran sancım çıktı eve gönderdi doktorum sıklaşınca gel başlamış sayılır diye dua edin lütfen😍
Meyvebicagi 38+1 bizde de henüz bişi yok. Hergün o gün bu gün müdür diye endişeli olmak da bir başka duyguymuş 🙈🐣
Umran3428 busranur_19 artık sabırsızlanmaya başladım son günler geçmiyo ne zaman gelecekler hayırlısı ile