Kızlar hastanede dağıtmak için hediyelik olarak bunlardan yapmak istiyorum ama, nasıl olur sizce? Yada sizin fikirleriniz nelerdir? Önceki kızımda şu uzun tüp şişelerin içine çakıltaşı çikolatalarından koymuştuk, ağızlarını da mantar kapakla kapatıp ufak hasırlar bağlamıştık. Çok büyük masraflı şeyler yapmak istemiyorum açıkçası, hani saklayan olur, olmaz. 