Kaç mm acaba genişlemesi, benim de 20li haftalarda teşhis konuldu şimdi 36 ya geldim 23 mm e kadar yükseldi bundan sonrası için daha müdahaleye gerek yok dediler , hiç bir şey yapmadan doğuma gideceğim inşallah. Bol su içip sürekli tuvalete gidin ,idrarınızı yaptıktan sonra da biraz bekleyin ki idrar kalmasın