1 ay önce Bilkent şehir hastanesinde doğum yaptım odalar tek kişilikti doğum anına kadar eşim yanımdaydı odanın içerisinde duş wc pilates topuna kadar her şey mevcuttu doğum da o odada gerçekleşti ne bebeğim ne ben odadan hiç çıkmadık 2 saatin sonunda lohusa servisine indim kendi adıma konuşmak gerekirse ben çok memnun kaldım ebeler doktorlar çok iyiydi hem doğum öncesi hem sonrası sağolsunlar çok rahatlattılar beni