Bensss sadece sakin olmaya çalış bende 9 haftalık düşürdüm evde düşürdüm ben kürtaj olmadım tuvalet pozisyonunda otur ellerinle karnına masaj yaparak ovala ve ıkın zaten parça düşünce ağrın falan kalmayacak 3 parça şeklinde büyük büyük dusurursun daha sonra normal adet kanaması olarak kanaman olur ama imkanın da varsa doktora git.Benim ki biraz cesaret işi.Cok geçmiş olsun.Canini sıkma.Rabbim hayırlısını verir veriyor da.Su an 13 haftalık Rabbime şükürler olsun ki sağlıklı bı gebeliğim var.