Merhaba öncelikle aranıza yeni katıldım 13 haftalık hamileyim Allah isteyen herkese nasip etsin ve herkesin bebegini sağlıkla kucağına aldırsın inşallah. Sorum şu kendimi hep iyiye motive etmeye çalışıyorum ama kötü ihtimaller aklımda dolanıp duruyor bu durum hepinizde böyle mi yoksa ben mi fazlaca evhamlıyım 🙃