Ben ne olduğunu bilmiyorum ama bende trombosit düşüklüğü vardı . Riskli gebelik kategorisinde yer aldı. Her hafta kan verdim yükselmeseydi mecburi sezeryan olacaktım neyseki son hafta Allah tarafından yükselmişti. Normal doğum yapmıştım. Bebek doğduktan sonra onunda benimde tekrar banıldı normaldi.