berryy21 regl olduğum günden beri hiç düzenli adet olmadım, evliliğimin ilk senesinde kullandığım doğum kontrol hapı sayesinde biraz düzene girer gibi oldu ama bırakınca gene bozuldu. Geçen aralık ayının ortalarında ailemin yanına tatile geldiğimde doktor kontrolüne gidip bebek istediğimizi belirttim doktoruma alttan muaynede pcos teşhisi aldım 17 Aralıkta Pıkos adlı bir tablet verdi doktorum ayrıca mfk bir kaç ürününü aldım eşim içinde ayrıca Ankara’da şehir hastanesinde adet düzensizliği için hacamat yaptırdım. Yaşadığım şehre geri döndüm 1 ocakta ilaçlarımı içmeye başladım ama zaten hamileymişim 23 Ocakta bir gebelik testi aldım çünkü 60 gündür adet olmamıştım söktürücü içecektim ve ovülasyon testlerine başlayacaktım hatta test yapmadan direk içecektim söktürücüyü içimden bi his işini garantiye al dedi ve testi yaptım pozitifi gördüm meğer o ilaçları boşa içmişim. Ayrıca geçen Ekim ayında soğan kürü yapmıştım ama hacamatın bana şifa olduğunu düşünüyorum yada ben öyle düşünmek istiyorum bilmiyorum. Teşhisi aldıktam sonra ben baya uğraşırım heralde demiştim ama korunmayı bıraktıktan yaklaşık 9 ay sonra hamile kaldım. Allah isteyen herkese nasip etsin. 🌸