berryy21 şu an 18 haftalık gebeyim, iyiyiz çok şükür sadece ilk haftalar kanamam oldu o yüzden progestan kullandım 5 hafta boyunca. Ama bence kilo büyük etken çünkü benim kistim vardı, erkek tıp killanmam vardı neredeyse tüm belirtileri taşıyordum. Allah size de inşallah sağlıkla hayırlı bir evlat nasip eder🙏🙏