Arkadaşlar benim 2. Hamileliğim ilkini sezeryan doğum yaptım 2buçuk yıl sonra tekrar hamilelik yaşıyorum sezeryan dikişlerimin üzerinde nasıl tarif etsem 2 parmak üzerinde 1 karış uzunluğunda bi şişkinlik ve ve sağ kasığımda da ağrı var. 1 haftadır da şişkinlik var. kontörülüme de daha var devam ederse gidicem de başıma gelen oldu mu sizin 2. Hamileliğiniz nasıl geçiyor ben apandisit mi diye korkmaya başladım neden oluyordur anlam da veremedim