barlaseymahasan Kızlar ben kararsız kaldım hem hesaplı hemde güzel önerebileceğiniz markaları alayım 🤗
Aysegoksall barlaseymahasan baby turcooo dan yana kullandım hakkımı henüz kullanmadım ama tavsiye ve yorum üzerine aldım
Hallerimvarbenim barlaseymahasan Bebeğimin poposu küçüktü 3145 kilo doğmuştu prima dışında ne denediysem sızdırdı beline kadar çiş kaka oldu bariyerleri yetersiz geldi. Primamın bariyeri mükemmel. Şimdi büyüdü kilo aldı e bebekte baby me bez var aşırı uygun fiyatı şimdi ondan kullanıyorum bir kaç gündür sorun yaşamadım. Islak mendille Slepy natural kullanıyorum dışı yeşil zeytin yağlı pişik falan yapmadı memnunun
egesmommy barlaseymahasan bezi 3 numaraya kadar molfix stokladık ıslak mendilide 24lü molfix yenidoğan izotonik sulu aldık biz
pinkioctober Tanıdığım birisi sadece pamuk kullandı bebekliği boyunca sadece ılık su kullanıyordu ben de koliyle alıp öyle yapmayı planlıyorum ıslak mendillerin hiçbiri güven vermiyor
Dilek5252 barlaseymahasan bezimizde islak mendilimizde baby turco ben cok memnunum 2 aylik bebegim sizdirma felan yapmadi islak mendilide zeytinyagli gayet guzel