mavi_8 Bulantılar, halsizlik, iştahsızlık tahmini kaç ay sürüyor arkadaşlar? Kendini ölecekmiş kadar mutsuz hisseden bir tek ben miyim?
SevimErcis mavi_8 12. Haftadan sonra azalır diyor doktorlar.. Ama 34+1 iz bugün ve hala bitmedi. Her yediğimi kusup aç kalmaktan yorulsam da hamd olsun bugünüme dedim dedim hep sabır diyoruz canım. Umarım senin 9 ay sürmez ama genelde 3. Aydan sonra herkes azalır diyor doktorda dahil. Kişiden kişiye göre değişiyor ama
Dyg34 mavi_8 degisiyor ilk 3 ay : çok yüksek düzeyde sonra 12 haftadan sonra ya hepten gecer yada benim gibi devam eder 😔☺️
Aylnn mavi_8 5. Haftadan 14.haftaya kadar çok yoğundu hep kustum hastanelerde serumlarla beslendim. Şimdi de hala arada oluyor özellikle sabahları uyandıgımda
Gizemen mavi_8 Benim 16.haftaya kadar günde 7-8i bulan kusmalarım vardı ondan sonra günde 3-4e düştü şuan 35.haftadayz hala bile ara sıra kusuyorum
Tosbik mavi_8 kimi insan 1hafta çeker, kimi insan 4ay, kimi insan 9 ay, kimi insan hiç bulanti kusma çekmezler. Bunun bi vakti zamani yok
EsilaErtugrul Bir tek sen değilsin😊 bende öyle mutfağa bile girmeye tahammülüm yok malesef cok aşırı bulantım var ve herşeyden tiksiniyorum😔
Deletedmom128 mavi_8 3 en geç 4 ay sonuna doğru geçecektir. Doktorunuzdan mide bulantısı işin ilaç isteyebilirsiniz. Tuzlu gıdalar da bulantınızı azaltacaktır.
Eeelllliiiiiifffffffff mavi_8 Benim 17 hafta sürdü sonrasında ara ara oldu hala oluyor 36 hafta oldu inş uzun sürmez🙏🏻