[silindi] Kizlar biraz telaş yaptım, doktoruma sordum ama hala dönüş yapmadi. Lekelenme yok, sadece adet olacakmış hissi yaşıyorum kasiklarimda. Bunu yaşayan oldu mu ? Bugün isim gereği çok otur kalk yaptım. Umarım bunlarla ilgilidir.
Mommy99 [silindi] dönemin geldiğinde hafif adet ağrısı gibi ağrı oluyor bende de oluyor normal diye biliyorum 🤗
Hilalyazbos53 [silindi] Bende 14+2 deyim ve aynı şekılde adet olacakmış gıbı kasık ve bel ağrısı yaşıyorum
Hilalyazbos53 [silindi] Rahim büyüyor dıye tahmin ediyorum olurmuş böyle ağrılar hamile arkadaşlarım öyle diyor