Merhaba ark 37+2 deyiz dün çatı muayenesi oldum doktorum dar normal doğum zor olur tehlikeye atmalayım dedi sezeryan yapalım dedi ama bende panik arak var belden mi uyuşturmalı tam mı uyumalı bilmiyorum tam uyuşmada bebeğede geçiyormuş ondan tereddütteyim başına gelen var mı siz ne kararlar verdiniz?