Gizzgzz sana da çok geçmiş olsun valla maraşta ki doktorum hastanem Çok iyiydi burda düzgün doktor hastane yok resmen eşim de doktor peşinden kayseriye gitmektense maraşta hastanemiz açılmış gidelim diyor ama sezeryan olacağım sonrası nasıl olacak bilmiyorum Rabbim kimsenin düzenini bozmasın çok zormuş kafayı yiyeceğim