Nazli-61 Aslında çok sancım yoktu dayanılmayacak gibi değildi yani ne olur ne olmaz diye devlet hastanesine NST çektirmeye gittim ebe çatı muayenesi yaptı düzensiz sancılar çıktı dokturunuzla görüşün o karar versin dedi eve geldim baktım çok az suyum gelmiş ilçede olduğumuz için doktoruma yazıp hemen yola çıktık öyle bi durum olursa beklemeden gel demişti o yüzden sancıları beklemedim . Suyum geldigi için hemen yatışım yapıldı antibiyotik tedavisi yapıldı enfeksiyon riskinden dolayı . Bugün sabah tekrar muayene oldum açılma ve ciddi doğum sancısı yok bebeğin suyu da iyi suni sancı versem dayanamazsın işe yaramaz ya sezeryan yapacağım ya da antibiyotik kullanıp bekleyeceğiz dedi ben de normal istediğim için çıkış yaptım. Şimdi yine düzensiz sancılarım var ama bunlar da normal zaten . Bu şekilde oldu ☺️