Kızlar 31. Haftadayım bebeğim neredeyse 34 haftalık bebek boyutunda 12 gün falan önden gidiyor gelişimi ayrıca yan pozisyonda en başından beri yeri daraldığı için çok hareket edemiyor biraz tombiş bir bebek son zamanlarda psikolojikmen çok yoruldum suyumuz fazla çıktı şeker çıktı sürekli bir yerlere sevk ediyorlar erken doğum riskli gebelik diye devlet normal doğum diye tutturur mu sezaryen yapar mı yoksa korkuyorum normal doğumda sıkıntı çıkmasından bebeğime zarar gelmesinden küçük bir şehirde yaşıyorum özel hastane yok devlet hastanesinin de imkanları kısıtlı herşey için çevre illere sevk ediyorlar. Diyet insülin derken birde doğum tedirginliği çok yordu sizce sezaryen mi yaparlar normal doğum diye diretirler mi🙄