Benim eşimde ileri hareketlilik hiç yoktu ve sperm sayısı yok denilecek kadar azdı. Normal yolla asla çocuğumuzun olmayacağını söylediler. Hemen tüp bebek tedavisine başladık 1. Denemede tuttu ve bir çocuğumuz oldu. Allah’ın mucizesi tekrar tüp bebek yaptırmayı düşünüyorduk 2. Bebek için şuan normal yolla hamile kaldım. Bunca yıldır hiç korunmadık hamile kaldığımda yaşadığımız mutluluk ve sevinci anlatamam Allahım ol desin yeter ki olmayacak bişey yok.