RabiaErdem Kizlar kusura bakmayin ama merak ettim Tuvalette, tuvalet yaparken bebek hareketi hissetmek normalmi?
Mercan1994 RabiaErdem valla ben hissediyorum benim ki sanki aşağılarda dolanıyor hiç yukarı çıkmıyor 28 haftalık olduk yukarı çıkar diye düşünüyordum hala çıkmadı her zaman aşağımda tuvalette falan hep hareket halinde
RabiaErdem ArvenMom endise ettim Tesekkür ederim Iki kayibim oldu Yeni yeni bebegimi hissediyorum ilk defa tuvallete hissedince korktum
ArvenMom RabiaErdem ne işerken nede … asla rahat yok oda çıkmak için çaba harcıyo sanki korkma kız 🤣🤣🤣🤣