Linabebek1 amin inşallah canım bana kum torbası koymadılar hastaneden hastaneye değişiyor demek ki evet çok zor bir süreç kalksan kalkamıyorsun yatsan yatamıyorsun ama yürüdükçe açılıyorsun yavaş yavaş doğum yapalı 1 ay 6 gün oldu doğum sonrası 7 gün pansumana gittiğimde o bölgedeki bantı aldıklarında az da olsa rahatlamıştım ben sonra zaten yavaş yavaş toparladım ben çok yürüdüm acısada belki de o yüzden çabucak iyi oldum🥰