Elifnur_06 33+0 nst kontrolüm vardı çok sancı çıktı ve yatırdılar beni açılmam dünden bugüne 7 cm geciktirmeye çalışıyorlar durduruldu şuan hala 7 de inşallah bebeğim sağ salim dünyaya gelir nolur dua edin bebeğim benimle olsun direk :((
Serklajligebelik Elifnur_06 Sancınız kaça kadar çıktı ? Ciğer geliştirici yaptılar mı , umarım korktuğunuz gibi olmaz
Sevilayms Elifnur_06 Canım ciğer geliştirici 2 doz alacak vaktin varsa korkma allahın izniyle insallah hersey yolunda gider 🙏🏻 Birde sancıyı hissetmedin mi canım nasıl birsey
esrcetnkvk Elifnur_06 bende 30 +4 haftamdayım Nst sancılarım 70 lere kadar çıktı karnım hep çok sert yumuşamıyor İnşallah zamanında gelir bebeklerimiz ❤️
Elifnur_06 Bu arada Bilkent şehir hastanesindeyim devletten çok korkuyordum ama çok şükür herkes efsane buradaki ekibe bayıldım 😍
Elifnur_06 Serklajligebelik 60 a kadar çıktı dün daha fazlaydı ama hiç bir şekilde kasılma hissetmiyorum :(
Defnesa Elifnur_06 bende bilkentte gidiyorum yarın randevum var inşallah açılmam sancım çıkar 40 haftayı geçtik artık rabbim sifa versin size de insallah ebeler hemşireler çok iyi bence çok sevdim
Elifnur_06 SLLAH YAR VE YARDİMCİN OLSUN SENİNDE İNSALLAH CİLAR TEREDDUT ETME SAKİN BUTUN HEPSİ ASİRİ DERECE DE İYİ