TTtutku Kan değerlerim çok çok düşük çıktı devlete gidiyodum doğum için memlekette öxel hastsneye geldim 36+5 çatı dar dedi makata kadsr yırtık olur dedi sezeryan olsun dedim çatı muaynesi de hafif zormuş ya
Meliketarlan Bende normal doğum istiyordum fakat bende sanırım sezeryana döneceğim catı muayenisi kaçıncı hafta da yaptı doktorunuz bende 36+1 deyim
Mihsu TTtutku o şekilde süreç nasıl ilerler bilmiyorum belirtmemişsiniz ilk başta ama sadece çatı darlığı doğumda daha aktif belli olur diye biliyorum
TTtutku Mihsu ben çok doktor değiştirdim o yüzfen bide çatı muaynesinde canım yanınca cesaret edemedim normale ha bide aşırı ödemim var doktor vajina da ödem topluyor dedi vücut çok gergin ve aşırı ödemli