MadameHappy34 ezgi95demir Neva ilk kez duyuyorum :) Ayşe Meva diye tanıdığım var.çok akıllı sakin ve ismi kadar güzel.
Silaaa_2 ezgi95demir Ada ismi güzel neva da kendi halinde güzel ama pek uymamış gibi canım yine de sen bilirsin 🤗
ezgi95demir 2kizannesi- bende aslında tek isim düşünüyorum ama Ada ismininde benim için çok özel bir anısı var🙈
ezgi95demir MadameHappy34 Neva ismi ses, ahenk, nağme anlamına geliyor. Benim de adım Ezgi olduğu için uyumunu sevdim anlamı aynı😍
Gizerkav ezgi95demir uyumlu benim kızımında adı sadece neva olucak kaç aylıksınız aynımıyız merak ettim 🥰
Patito__ ezgi95demir bir arada söylemek biraz uyumsuz gibi neva ada olsa ozmanda rezidans ismi gibi olur :)))
Patito__ ezgi95demir hauzhzuzu sen herkese kulak verirsen yandin cnm kalbinin sesini dinle seslen evde bak kulagina hos geliormu kalbin akiyormu. Cvp evetse koy gitsin ‘İsmi’ 😅😅😅
ezgi95demir Aysegoksall Eylül ismine de bayiliyorum ama Nisan da doğacak diye koymak istemiyorum😂 öyle de takıntılarım var işte🥲