Kızlar merhaba, 14+6 olduk , öğretmenim ve çalışmaya devam ediyorum. Bu ara çocuklarda olan aşırı salgın yüzünden dünden beri eklem ağrısı boğaz ağrısı halsizlik soğuk soğuk terlemelerim oldu hastaneye gittik. Antibiyotik yazdılar hamilelerin kullanımına uygunmuş ama çok kararsızım kullanmadan da kolay kolay atlatamam gibi geliyor, kullanan var mı 🙏🏼🥺