Nurturannn 6.haftamda bulantı ile başlamıştı daha sonra hem bulantı hem kusmam oldu herşeyden tiksindim bir çarede bulamadım.Şuan 14 hafta olduk çok şükür sadece sabahları bulantım ve çok az safra kusmam oluyor zamanla geçiyor demişlerdi gerçekten de öyleymiş sabır etmek lazım😇