Kızlar o kadar modum düşük moralim bozuk ki anlatamam son 1 aydır sol bacağimin ağrisi ile uğraşıyorum fitiktan şüphelendiler o bu derken en son gebeliğe bağli osteoporoz denildi ve psikolojik olarak kendimi hiç iyi hissetmiyorum bu durumu yaşayanınız oldu mu ? Rabbim hepimize sağlık sıhhat versin inşallah 🙏