zumre_nur_47 bsraa16 evet eşimle benim aramda oluyor hamileyken igne vuruyoruz bebek doğduktan sonra ben ile bebek arasinda da uyuşmazlık varsa tekrar bir iğne vuruluyor
zumre_nur_47 YaseminCanCicek21 hayır demediler ilk gebelikte vursak sorun olur mu lekelenmem kanamam da hiç olmadı çok şükür
YaseminCanCicek21 zumre_nur_47 bilmiyorum bişey diyemem ama bizim kan uyuşmazlığı var ben - , eşim + 31 haftadayım ilk bebeğim iğne vurdurmadım .