Karnımın alt bölgesi regl ağrısı gibi ağrıyor rahim genişliyor diye normal mi yoksa sancı mı bu anlayamıyorum böyle bıçak saplanması gibi . Karın üstünde ve belimde hiçbir ağrı yok yalnızca karnımın altı . 34+2 haftalığım bu arada 😪
Yarın kontrole gideceğim ama yinede sormak istedim