prensesinannesi94 Serifedemir1461 ilk 3 ay kullandım 3 aydan sonrada multivitamin, demir hapı ve d vitaminine başladım
ysmnprltn Ben hamile kalmadan önce başlamıştım hala devam ediyorum bi aya dogurcam ondan sonra da devam edicem
ysmnprltn CayGetireyimMi ocean mummy kullanıyorum yalnızca folik asit içermiyor zaten içerdiği değerlerin tümü bende eksik oldugu icin takviye olarak kullanıyorum
Ftmakaya Hamile kaldığımda Başladım 5 aylık olduk doğuma kadar kullanmaz dedi doktor bi kaç arkadaşım başka doktora gidiyorlar onlarda öyle cnm
CayGetireyimMi ysmnprltn tüm vitaminlerle delik asit var. Folik asit kullanıyorum deyince ayrıca folik asit kullanıyorsun gibi anladım